Šla jsem se zeptat do Tchibo, jestli nám neporadí, kdo by nám jej opravil. Jaké bylo moje překvapení, když mi slečna sdělila, že mohu ten nefunkční kávovar donést, že mi jej vymění za nový, ale že ten náš typ už se nevyrábí, tak že nám dají jiný, o řadu lepší ...jestli prý mi to NEVADÍ ?
Jen asi díky brýlím na nose mi nevypadly oči z důlků jak jsem na ni zírala. Připadalo mi to jako zázrak. Bez kupního dokladu..... a ještě za lepší.... Zmohla jsem se jen na dotaz do kolika že mají otevřeno a mazala jsem domů.
Tak těď máme tohohle červeného krasavce.
Už je i vyzkoušený - a funguje :-)
A protože je třeba si občas udělat radost (výměna kavovaru je radost ale kávovar není můj, ale od Peťuly) tak jsemsi koupila knihu omalovánek...
Tchibo je super, mám s nimi jenom dobré zkušenosti. Bertík miluje omalovánky, by jste si rozuměli...
OdpovědětVymazatSuper, vidím, žes mě přece jen našla...
Vymazat