úterý 3. ledna 2017

vánoční drobnosti

Je malý, živý a rozkošný. Byl krásné a nečekané vánoční překvapení, takže změna, po letech opět živý...

Jmelí, taky překvapení....

Opět jsem pekla preclíky, byly pochváleny, už jsem o nich psala ZDE

Měla jsem nazdobené i větve, aby to doma vonělo jehličím, (to jsem ještě netušila, že bude stromeček....)

Nechtěla jsem mu nasazovat špici, abych mu neublížila, když má ještě růst, tak jsem to vyřešila hvězdičkami....

Konečně jsme s Peťulí dolepily na stěnu srdíčkové hodiny,  

V Pepku byl výprodej vánočních krabic, neodolala jsem. Konečně vánoční ozdoby dostanou důstojný obal.

Můj pokus o PF....

Jsem ráda, že jsem opět letos stihla poslat vánoční pohlednice na Boží Dar Ježíškovi, aby tam dal vánoční razítko a pak je odeslal mým blízkým....


2 komentáře: