středa 8. února 2017

Když kape topení...

V sobotu jsem zjistila že v ložnici na zdi nad dveřmi a na stropě mám mokrý flek. Později se mokré plochy objevily okolo vypínače, okolo stropního osvětlení a taky u stropu a u země z vnější strany ložnice. Několikrát jsem byla v sobotu i v neděli zvonit na byt nového souseda v bytě nade mnou, ale nebyl doma. Se sousedem se mi podařilo se spojit až v pondělí, když mi na našem byťáku dali na něj kontakt. V jeho pokoji nad mou ložnicí mu kapalo topení, on to nezjistil, pokoj zatím neobývá. Když mi v pondělí volal, že už je z práce doma a že se brodí v tom pokojíku nad mou ložnicí ve vodě, tak jsem byla zrovna v autobuse a jela domů. S hrůzou jsem očekávala co uvidím doma.. (kapající voda ze stropu, odpadané tapety...). Jednou už jsme vytopený byt měli, když v tom samém bytě nade mnou, voda z pračky místo do vany odtékala na podlahu a paní spala po noční. Tehdy voda protekla naším bytem i do bytu pod námi. My jsme tehdy o víkendu nebyli doma, byl to super návrat do vytopeného bytu....

Naštěstí to nedopadlo nejhůř. Soused se brodil, ale těsnění u podlahy (asi dobře nalepené) plnilo svou funkci a těsnilo. U mě teda jen ty mokré fleky, žádné kapky. Trocha barvy to po vyschnutí určitě spraví...






2 komentáře:

  1. My naštěstí nebydlíme v bytě, ale v domě, takže nemáme koho vytopit, ale i tak manžel nepodcenil nejen hydroizolace koupelny, ale celého domu. Nechtěla bych, abychom tu měli vlhko a museli jsme řešit problémy s plísní. Na základovém betonu je lepenka + ještě objednal hydroizolační nátěr , takže snad máme dům odizolovaný dobře :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě že máme ty chlapy 👍

    OdpovědětVymazat