středa 3. května 2017

1. květen den otevřených dveří ve Vítkovicích

Byl to moc hezký den. Počasí se po delší době na tenhle jeden den umoudřilo a vzpomnělo si, že je květen....

Tak tomu říkají Vítkovické metro. Asi proto, že v tomhle vlaku jsou vozy, které jezdily opravdu v Praze v metru...

ve vozech zůstala i mapa metra v Praze



odpad při obrábění kovu...

aby bylo vidět, jak je ozubené kolo velké, tak jsme na něj jako měřítko položili minci a bankovku




jedna z atrakcí pro děti v oblasti dolních Vítkovic




Pamětní mince


2 komentáře:

  1. Taky jsi toho stihla hodně. Na metro se mi nechtělo vstávat ;-) bývá v něm dost lidí a ráno prý ne. Třeba se jednou hecnu. Krásný den D.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší na tom je, že i když jsem věděla, že se tahle akce koná každý rok, nikdy jsem tam své děti nevzala a teď tam moje dítě vzalo mě...... užij si ten "hezký" den (za okny je zataženo a mlha...)

    OdpovědětVymazat